Оцінювання

Критерії оцінювання WEB-квесту

Відмінно
Добре
Задовільно
Розуміння завдання й розкриття теми
Робота демонструє точне розуміння завдання; містить матеріали, які мають безпосереднє відношення до теми
Робота містить в собі матеріали, які мають безпосереднє відношення до теми, так й матеріали, які не мають прямого відношення до неї
Робота містить матеріали, які не мають безпосереднього відношення до теми
Джерельна база
Використано більше 5-ти джерел інформації; джерела цитуються у відповідності із загальноприйнятими вимогами; всі використані джерела проаналізовано й оцінено
Використовується обмежена кількість джерел (не більше 5-ти); не вся інформація взята із достовірних джерел; частина джерел не має прямого відношення до теми
Використовується одне джерело; не зроблено спробу оцінити й проаналізувати використану інформацію 
Виконання завдання
Висновки повністю аргументовані. Повністю дана відповідь на поставлені питання
Висновки частково аргументовані. На частину питань не подається від-повідь
Випадкова підбірка матеріалу; інформація не точна; неповні відповіді на поставлені питання 
Форма роботи
Чітка і логічна структура представленої інформації; демонструється критичний аналіз й оцінювання опрацьованої інформації; визначено чітко позицію групи до розглядуваної проблеми; приваблива й оригінальна форма роботи
Інформацію структуровано не повністю;недостатньо чітко визначено позицію групи щодо розглядуваної проблеми; форма роботи вимагає незначних доопрацювань
Інформацію не структуровано; не дається відповіді на розглядувані питання; форма роботи неприваблива й вимагає значних доопрацювань
Творчий підхід
Запропоновано різні підходи до розв’язання поставленої проблеми. Робота відрізняється оригінальністю й яскравою індивідуальністю
Демонструється тільки одна точка зору на розв’язання проблеми; проводяться порівняння, з яких не зроблено висновків
Інформацію скопійовано з використаних джерел; відсутній критичний й творчий підхід до розв’язання проблеми; робота слабо пов’язана з темою веб-квеста
Робота групи
Вся діяльність роботи рівномірно розподілена між усіма членами команди  

Робота над матеріалом розподілена між більшістю членів команди  
Роботу виконували декілька учнів команди  

Немає коментарів:

Дописати коментар